Cati m-au cautat ?

luni, 24 ianuarie 2011

Succesul

Ce este succesul?
  Marile averi intodeauna s-au facut prin speculatii nu prin munca bruta. Si aici ma refer la specularea unei oportunitati la momentul potrivit, pentru ca ce era oportun acum cativa ani nu mai e acum si ce va fi in viitor oportun nu poate fi fructificat de toti. Este nevoie de viziune cu bataie lunga. Iar cine zice ca nu stie ce va fi nu are perspectiva.Succesul intodeauna e masurabil dupa terminarea actiunii nu inainte. De aceea e nevoie un dram de nebunie si un car de curaj. Nici o idee care a fost demonstrata mai tarziu ca fiind de succes , nu a avut argumente experimentale stimulative inainte de a fi pusa in practica.
   Si totusi succesul este masurabil in bani?
Succesul unui om vine intotdeauna dintr-o satisfactie personala indiferent de nivelul la care se afla.
  Un medic  va avea succes cand reuseste o operatie foarte dificila, o mama cand copilul ei este o persoana realizata in viata, un om realizat material cand reuseste sa isi atinga un tel caritabil , sau un cersetor care isi permite sa isi cumpere hrana fara a mai fi nevoit sa cerseasca.
   Deci succesul este subiectiv, dar oare este cuantificabil ? 
Cand viata se scurge pana la ultimul fir de nisip, tragem linie si realizam daca viata noastra a meritat traita sau nu..., iar daca am putea da totul inapoi cu siguranta ar fi lucruri pe care nu am vrea sa le mai repetam. Starea noastra interioara trebuie sa fie in deplina armonie cu cea exterioara. Atunci putem spune ca am avut succes.     
            Deci succesul este intodeauna partial masurabil.
   Cand muncesti pentru un scop in viata, iar efortul depus pentru atingerea telului este doar oboseala fizica si mentala cu siguranta nu vei avea succes. Reusita intodeauna vine dintr-un lucru bine facut, iar un lucru bine facut nu poate iesi decat din placere. Nici un mare om al istoriei nu a reusit sa faca lucruri spectaculoase actionand fara pasiune. Deci , hai sa facem doar ceea ce ne place pentru ca sa avem succes, sau mai bine zis sa cautam sa excelam doar in lucrurile care ne fac placere. Desigur ca pe parcursul procesului de obtinere a succesului exista si actiuni care nu ne fac intotdeauna placere, dar acestea nu trebuie sa fie majoritare.
      Voi reveni cu povesti de succes in postarile viitoare, dar pana atunci astept parerile voastre cu completarile de rigoare.
 
 

4 comentarii:

  1. "Succesul unei persoane nu se măsoară în realizări, ci în rezistenţa pe care a întâmpinat-o şi în curajul cu care a continuat să lupte împotriva obstacolelor copleşitoare"
    de Orrison Swett Marden

    "Orice lucru pe care mintea îl concepe şi îl crede, ea îl poate realiza.
    Gândirea noastrã este singura responsabilã pentru succesul sau eşecul nostru"-de Napoleon Hil

    RăspundețiȘtergere
  2. Succesul este o perceptie, subintelege o nuanta subiectiva. Ceea ce se impune din exterior este doar o provocare, un mod obiectiv de a masura mai multe exemple de succes.


    http://coexe.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Parerea mea este ca avem prostul obicei de a-i asculta mai mult pe altii, care ne spun mereu ce trebuie sa devenim. Toti iti spun: " trebuie sa devii doctor, trebuie sa devii profesor, trebuie sa devii cineva, etc ".
    Daca fiecare ar fi lasat sa faca ceea ce ii place, toti am cunoaste succesul.
    Poate eu nu vreau sa devin doctor, vreau sa fiu mecanic auto. Asta este pasiunea mea. Ca doctor e posibil sa nu excelez (pentru ca nu imi place). Insa, ca mecanic auto mai mult ca sigur ca voi deveni cunoscut si ma voi simti implinit. Asa vad eu succesul.

    RăspundețiȘtergere
  4. primul succes in viata cind am facut primul pas si am cazut , dar nu am renuntat si iata ca merg , totul e sa doresti si sa nu renunti. avem programe ce nu sunt accesate de noi pentru ca nu cunostem cum sa le descarcam.

    RăspundețiȘtergere